Monday, August 15, 2011

15 Ramadhan

Salam...

Alhamdulillah 15 Ramadhan dh berpuasa...dh separuh bln menjalani ibadah puasa ni..separuh bln gak kami berbuka kt umah je..masak sendiri...ateh masak..atau famili masak time blk trg..so start minggu ni nk berbuka di luar lak..tp of course bkn byr sendiri...org nk sponsor...

Ari ni ada check up mcm biasa..nila hasil check up:-
----> air kencing bersih mcm biasa...i kan peminum air masak yg tegar....
----> berat oh tidak turun 2 kg..reason aku ckp puasa nurse..tp risau gak..smpai 2 kg turun nye...
----> Blood pressure 100/60 ok la tu kan..
----> Hb x amek sbb dh amek 2 minggu lps..
----> Tinggi rahim same as umur baby...xigt lak brape..
----> Jantung baby normal...

Alhamdulillah ok..cuma berat je turun..next wk kena jumpe doktor..time tu nnt tgkla berat blk n scan..moga2 selamat la...dh nk hampir dh kan..jantung ku berdegup kencang...

Blk check up aku n hubby g tgk tanah kat Kemaman...InsyaAllah jd kot beli tanah tu dgn harga 67k..tp bkn aku nak beli..papa yg beli..tp kalo papa wt umah aku tumpangla skali hahaha..sbb papa bkn dok trg..dia kan dok jhr..siap dh berangan nk design umah camne eventhough bkn umah aku hahaha..

K la dh dkt nk raya ni maknanya dh dkt la aku nk bersalin...jiran sebelah dh selamat so moga aku pun selamatla nnt...



4 comments:

mizzyN said...

Ukuran ikut umur baby, klo 38 minggu maka 38 la ayoyo nane. Hahaha. Selamat menghitung hariiii. Aku naik 25 kilo sepanjang preggie, tapi xtau berat lps preggie ni apa. Harap2 bwh 60 kg la :)

naney said...

ye ke nadh..hahaha aku xpernah perasan pun huhuhu...
biasa berat mmg sentiasa naik pun..ala ko tu kurus je..naik byk pun xpe..

faiez said...

jgn pk sgt..insyaAllah selamat semuanya

ziraziz said...

btl ckp faiez..yg pntng mummy n baby slmt sejahtera...

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014