Thursday, April 28, 2011

terbang ke awan biru...

salam...tajuk mcm cite awan dania lak kn...mm lama x tgk cite tu..dulu2 best la sekrg mcm hampeh je rasa...mcmla si dania tu lawa sgt (mmg lawa punnn) smpai ramai jantan suka kt dia...eh apsal tetibe leh cite psl cite tu lk...

berbalik pd motif asal..huhuhu bosannya dok klia ni...dh slalu dtg muak lak kn..nasib ada laptop n internet free kt sini..kalo x mati akal nk wt ape...yela dh nama dok Kuantan kn mana ada flight terus..semua kena transit KLIA dl...pastu transit berjam2 lak tu...kalo ada bilik nk tdo kn best kn...ni rasa nk apply enrich card..leh gk dok dlm blk dia yg mcm best je tu...

act mmg tiap2 bln aku kena fly (cheh sebut fly mcmla nk g oversea..) ke Labuan n KK...yela aku kn safety officer utk semua tmpt kt premier ni (KL, Kemaman, Labuan n Miri)...at least kenala melawat Labuan tu..jumpe bdk2 sana, bg training, wat audit n yg plg penting mkn2 seafood kt Labuan huhuhu...n monthly mesti kena g KK utk meeting dgn petronas sana smpaila tender ni tamat...tender tamat 2013 rasanya...so smpai 2013 la kena ulang alik...nasib aku preggy...nnt dh dkt2 8 bln xyhla ngadap muka2 org petronas tu...tp act nila first time aku g meeting pun...dgr mcm menakutkan je org2 Petronas tu..xpela yg penting confident huhuhu....miri n KL lak...tmpt tu ada office je so rasanya khidmat aku xdiperlukan sgt pun...

ni blm lg ada anak so sedapla nk ke sana ke sini...nnt dh ada anak how ek? tp g pun bkn lama..ari ni g esok dh blk...bknnye g smpai seminggu pun kn...tp blh lak terpikir psl benda ni ek...xde la mama aku dh bising dh....dua2 asyik outstation je..aku terbang sana sini, hubby lak asyik ke offshore je...sebnrnye tula ant cara nk tmbh income kami kan...at least dpt duit lbh berbanding gaji pokok yg x seberapa tu..tp hubby pun dh plan nk cr keja lain yg xyh g offshore tp basic masyukk...mmm aku dh ckp kt dia tunggula keja 4-5thn br leh demand kot...dn utk aku rs malas lk nk cr keja lain dh..kalo xnk keja situ rasa nk dok umah je jd housewife smbil berbisnes dr umah...tp tula kt merancang...masih byk benda kena diaturkan dn dipikirkan...

huhu lg 2 jam nk depature...act nila first time nk g Sabah ni...disebbkan cuti panjang igt nk ajak hubby skali join...lps meeting leh lepak sabah n melancong...bak kt org sambil menyelam minum air...tp jenguk2 ticket flight mak aiii mahalnye ticket...MAS xyh ckpla mencecah mahal nye...fireflyz pun mahal gk...nk tgk air asia xknla aku naik MAS laki aku naik air asia la..kalo smpai tmpt sama mcm firefly xpela...so pikir punye pikir xyhla membazir duit tu...lain kalila ye my Hubby kt g...amek pakej yg murah2 sikit....bila ada rezeki lbh sikit...

k la nnt update lg bila smpai sana...memandangkan aku g keja je..(g ari ni esok blk dh)...xyahla rasa aku akan ltk cite2 n gmbr2 menarik kt sini ek...bkn melancong pun..n to my famili jgn request ole2 lak...ntah sempat ntah tdk nk jenguk kedai kt sana...doakan aku slamat smpai n slamat kembali ye....

No comments:

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014