Wednesday, October 31, 2012

berita mengejut..

Salam..

Masa ktorg kt Indon aku dpt berita mengejut...anyway ianya tiada kaitan tentang personal life ku pun..berkaitan psl kerjaya....berita ni amatla mengejut kan gk.act my boss dh email pd ktorg pun..memandangkan aku x masuk opis so mcm agak ketinggalan gakla..bukak gk email tu..tp panjang lebar malas nk baca lak..masa kt indon la member2 indon yg bgtau...dh jd hot issue di sana...

berita ape..mmm act kami diberitahu xleh heboh2..hahaha saje je kan... yg pasti berita tu mungkin akan merubah kerjaya aku next year..sama ada lbh baik atau lebih buruk... but hope sgt its getting better.. lgpun ku mcm dh plan2 nk pindah kerja after deliver nnt.mana la tau kot2 nnt berita ni akan merubah segala2nye...nk cite kt sini pun tkt pening lak...but its complicated gk nk explained..yg pasti masing2 tgh update CV...me?? of course CV dh lama terupdate sejak teringin sgt nk berenti.. but apply keja ku rasa belum time nye lg...

tetiba xsabar nk tunggu next year nk tgk apa jd.. nasibla aku bkn bersalin dec ke jan ke..kalo x mesti mcm kompius je bila abis maternity nnt..semoga segalanya berjalan dgn lancar la...

1 comment:

Lily@MamaZaraZareef said...

comp bertkr pengurusan ke? Mcm kitorng dulu awal2 terkujat gak bl dgr nitto denko electronic kena amik ngan hitachi chemical..:-P

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014