Monday, May 21, 2012

cite psl kawen

salam...

dis year ada 3 org pakcik dn makcik Nuh nk kawen....2 dr belah ayahnye sorg dr belah mamanye..yeaaa of course time keja kawen nnt Nuh akan jd perhatian..best kn jd bdk kecik menjd perhatian ramai...

2 org belah ayahnye akan dilangsungkan serentak...insyaAllah after raya dn belah mama akan dibuat bln 12 ni..kalo diizinkan Allah ye...so as the eldest brother and anak yg first dh kawen of course kami kenala bantu membantu parents kami esp dr segi kewangan..

For me belah aku la xrisau sgt...kami ada wedding planner iaitu my beloved auntie..ckp jela di nk tema ape jap je dia tlg buatkan..mama aka nenek Nuh pun very d cerewet dn akan memastikan majlis berjalan dgn lancar skali...so contribution for us hanyala bg duit je kt mama..xberani nk beli ape2 coz tkt diorg komplen hehehe..aku pun dh mentioned nk sponsor kemah..walaupun hy kemah tp mahal tu kalo kt jb..napela jb xwt majlis mcm kt trg ni simple2 je hehehe...

Belah my hubby lak..mmm kena bantu membantu se maksimum mungkin...sbb diorg bkn org senang..bkami dh janji nk orderkan kad kawen..n memandangkan adik ipar ku xbekerja dn adik lelaki pun hyla polis biasa je so kenala bantu lbh sikit...aku lak pandai2 lak ckp nk sponsor coklat dn kek hantaran..why coklat sbb aku slalu g labuan..so Labuan sgt2 murah kn coklat..kek lak ntah gatal sgt mulut nk sponsor..

so misi mencari org buat kad kawen dn cupcake bermula..hehehe klaka lak g ty psl kad kawen sume igt ktorg nk kawen...hehehe pdhal mak budak dh ni..n yg plg klaka dl masa aku kawen pun xdela sebz camni cr kad kawen hehehe....sedar2 abgku dh suh pilih design n aku pilih dia trus orderkan je sbb dia yg sponsor masa tu....harge pun xpikir sgt...org nk sponsor kan...tp dh survey mahalnye la kad..nk yg murah tp cantik dn bermutu xdela plak kan...huhuhu.pastu ada la jumpe satu blog ni jual kad kawen murah2...tp cmpur duit pos mahal gak..mmm pening gk eden ni..nk order kek pun satu hal..masa tu br je lps raya..ada ke org nk terima tempahan kek kawen ye...mm kalo xde ku suruh jela my auntie or my mama yg bake kan...

mmm bab pelamin, bj kawen pun my mother in law pun sh susah ati...my MIL dh suh dh aku amek baju nikah ku kt umah..size doesn't matter leh adjust...so xrugi la hubby beli mahal2 dl bj nikah ramai gk yg menggunanye..selain bj nikah aku nk angkut gak cadar pengantin kami dl dr jb...ape lg leh angkut dr jb ye...

tetibe aku lk serabut dgn majlis nikah diorg,,,,dl aku nk kawen pun xde la camni..hubby dh keja pg ptg siang mlm nk cr duit for both belah pihak..huhuhu...sama mcm masa dulu2 ktorg nk kawen...tula nk wt camne mereka memerlukan bantuan kami...moga kami ni dimurahkan rezeki lg lps ni...insyaAllah...

1 comment:

izla said...

tolong menolong amalan mulia. lagipon tu semua family kita.
pasti ada balasannya :)

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014