Sunday, February 12, 2012

sunyinye opis..

Salam semua..

ari ni ari ahad..korg x keja kan..tp sy keja..biasala bg yg dok trg kelantan dn kedah kan..tp ari ni opis sunyi sungguh..sbb total kami semua ada 6 org..sorg g offshore, 2 org bercuti dn kini tinggalla kami ber tiga...kalo aku outstation tgl 2 org jela...

bila ramai xde ditmbh lak ari ni ahad yg mana kl (HQ) dn labuan//miri (anak2 tiri ku) bercuti, kemalasan sgtla tinggi...byk keja sbnrnye tp nape ntah mood rajin tu dtg..hehehe..igt lg keja2 zaman dulu kala mana la ada masa aku nk berblogging or bermuka buku...keja keja n keja..keja sekrg sgtla hampeh produktiviti nye...nasib blog aku xdiketahui oleh mmbr opis2 mate..kalo diorg baca ni kemungkinan bsr x bos nk brainwash aku hehehe...

anyway ari ni genap Nuh Iman 5 bln..cpt je masa berlalu kan si Nuh ni 5 bln..ari ni Nuh batuk maybe berjangkit dr aku...dn aku berjangkit dr bos aku imariza yg x baik2 lg tu..sian Nuh...badan kurus kering je mcm mama xbg mkn..tp dia mmg xkuat minum susu mcm bb yg lain2 nye..puas dh paksa..guna botol maupun df...so kami dh x ikut rule dh..kalo minum fm kan kena ikut rules sprt dlm kotak..asal dia lapar bg je...sbb setkt ni aku dh kira dh kuantiti susu yg diminum adalah kurang berbanding yg disyorkan...frust gak x fully bg dia susu ibu sepenuhnye sbb keja aku yg oustation je..kumpul stok asyik abis je...pastu bekalkan kt bb sitter bb sitter panaskan dia xmo minum dh susu tu terbuang begitu saja..last2 aku pum sgtla kurang hasilnye...

last weeken dia demam panas..nasib satu mlm je lps tu temp turun..dh xdpt lama2 masa majlis yoe dn gee seblh kami ni..aku hy menyumbangkan tenaga membeli kek express utk majlis potong kek je...xdpt nk bergmbr dgn pengantin or dlm majlis tersebut...

moga nuh cpt sembuh yee..tp dia still aktif menjerit dn meniarap saat2 xsihat ni...

No comments:

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014