Tuesday, December 27, 2011

dh nk abis 2011..

Salam...

Lg bbrp ari nk abis 2011..jap je masa berlalu..rasa br semlm je aku dok gigih mencari peluang pekerjaan kt Trg ni...tu adalah sethn yg lalu...Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan bernafas dn menjadi kalifah di bumi Tuhan ni...

Tahun 2011 terlalu byk yg manis dn yg pahit ditempuhi...2011 aku diberi peluang bersama suamiku setelah 8 bln kami berjauhan...2011 kami sekeluarga mendapat famili baru iaitu kakak iparku...2011 abg sulung ku one step closer mencapai hajat utk menjd sang suami di mana tali pertunangan berlangsung July lalu...2011 yg paling2 manis sekali si kecil Nuh Iman lahir ke dunia...penyambung zuriat dn cucu sulung bg kedua2 belah pihak aku dn hubby ku...

Itu cerita yg manis2..yg pahit lak mmm ape yg leh aku igt ialah pemergian nenek tersayang setelah bertahun2 arwah menanggung kesakitan..yg mana thn ni thn terakhir kami beraya bersama nenekku..moga arwah ditempatkan bersama org2 beriman..Amin...

Azam tahun 2012...mmm aku lum pikir lg..(sgt2la hampeh kan)...act aku xde azam cuma ada harapan..harapan agar keluarga kecik kami sentiasa bahagia..harapan agar keluarga kecik kami ni sentiasa di murahkan rezeki..mungkin walaupun ianya harapan mungkin leh dijdkan azam...moga thn 2012 menjd lebih baik dr tahun ni..insyaAllah

No comments:

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014