Tuesday, January 17, 2012

Kite hy merancang..

Salam..

Bersiaran dari KLIA..slow sgt2 connectionnya..biasala free dn ramai guna kan...

Act pd time nie aku pttnye dh smpai Miri dh...tp tula apakan daya kt hy merancang...td flight dr Kuantan delay sbb weather..hampir sejam lbh gakla delay...aku tgk cuaca kt luar xde ribut petir ke lebat nk ujan ke tp still diorg x bg kapal terbang berlps...xtaula tu..maybe they have a reason that we don't know it...org seblh aku la ckp...ramai yg risau masa tu sbb ramai yg connection flight..means flight ke tmpt lain masa tu..

At last flight berlps gak pkl 8.10am...septtnye pkl 6.45am..cheh sia2 je bertolak seawal 5pg dr umah kan..kami delay pun dok dlm kapal terbang bkn dlm airport...diorg serve minuman gakla time tunggu tu..siap tutup lampu lg sbb nk suh ktorg tdo kot hehehe..Sampai je KLIA dh kol 8.45am..laju gile la pilot tu bwk..yela sbb ramai ty camne flight diorg seterusnya..spptnye 45 min ni 35 min dh smpai airport...flight aku ke Miri pttnye 8.30am..so paham2 jela mmg xsempat catch flight la..

Klua je airport ramai tunggu kt dpn gate...org airport panggil org2 nk ke Miri, jakarta, china dsb..bg yg xterlps lg flight diorg bwk naik keta airport..spesel nye arrangement.. bg kami yg terlps diorg kumpulkan ramai2..rasanya flight ke Miri je yg terlps...ramai gkla nk ke Miri ada la lbh 10 org...bad news kami terima flight ke Miri semua dh fully BOOKED...kalo la meeting dgn petronas ari ni mmg good newsla bg aku..leh aku blk kuantan..hihihi..sian Nuh Iman ditinggalkan..tp memandangkan meeting esok so aku nak xnk ikutla arrangement MAS..diorg bg ktorg flight ke Kuching on 2.30pm dn dr Kuching ke Miri..so smpai Miri kol 5.30pm...huh rosak plan utk ari ni...

So aku terkandasla kt KLIA ni...mujurla diorg bg voucher makan...ktorg leh mkn kt mana2 restoran kt nak mkn kt klia ni tp xleh lbh rm20 la...memula dia bg sorg satu voucher..tp bila semua dh beredar tgl aku dgn bbrp org lg org tu bg lg 2-3 voucher kt ktorg...sekrg ni aku tgh menikmati secret recipe free la ni..ada satu lg voucher plan nk tapau kfc utk mkn ptg ni...

tula kt hy merancang kan..oleh kerana weather xdpt aku smpai Miri lbh awal...and now i'm really miss my son..mlm td dia xtdo pun...maybe dia tau mama dia nk tglkan die 2 ari ni..camnela hubby dgn die mlm ni kan..biasa dia menyusu badan dl br leh tdo tp xtaula mlm ni camne..hope Nuh baik2 dgn ayah ek...

xsabar utk ari esok nk blk kemaman...hope flight x delay lg...hala pergi xpe delay jgn hala blk dhla kan..

No comments:

HIDUP BAHAGIA BERSAMA

Daisypath Anniversary tickers

PUTERA PERTAMA

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

PUTERA KE DUA

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers>
Designed by UMIESUEstudio 2014